
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |


Učenici naše škole s učiteljicom Davorkom Lovrić Vlašić uključili su se u eTwinning projekt Pokusi su nova fora/ Experiments are coo. Izvodeći praktične radove na različitim mjestima, u različito vrijeme i s različitim materijalima učenici će usvajati jednostavna i složena znanja na njima zanimljiv način. Upoznavat će zakonitosti prirode u okolišu koji ih okružuje, učiti kako vlastitim angažmanom doći do rješenja problema. Proučavanjem, eksperimentiranjem, istraživanjem, traženjem uzročno-posljedičnih veza, postavljanjem pitanja i samostalnim traganje za odgovorima (Zašto?) učenici će istraživati svijet oko sebe.
Prvu aktivnost proveli su učenici 6. razreda na satu geografije kada su izveli pokuse nastanka padalina iz oblaka i kondenzacije.
Učenici naše škole s učiteljicom Davorkom Lovrić Vlašić uključili su se u eTwinning projekt Pokusi su nova fora/ Experiments are coo. Izvodeći praktične radove na različitim mjestima, u različito vrijeme i s različitim materijalima učenici će usvajati jednostavna i složena znanja na njima zanimljiv način. Upoznavat će zakonitosti prirode u okolišu koji ih okružuje, učiti kako vlastitim angažmanom doći do rješenja problema. Proučavanjem, eksperimentiranjem, istraživanjem, traženjem uzročno-posljedičnih veza, postavljanjem pitanja i samostalnim traganje za odgovorima (Zašto?) učenici će istraživati svijet oko sebe.
Prvu aktivnost proveli su učenici 6. razreda na satu geografije kada su izveli pokuse nastanka padalina iz oblaka i kondenzacije.
Učenici naše škole s učiteljicom Davorkom Lovrić Vlašić uključili su se u eTwinning projekt Pokusi su nova fora/ Experiments are coo. Izvodeći praktične radove na različitim mjestima, u različito vrijeme i s različitim materijalima učenici će usvajati jednostavna i složena znanja na njima zanimljiv način. Upoznavat će zakonitosti prirode u okolišu koji ih okružuje, učiti kako vlastitim angažmanom doći do rješenja problema. Proučavanjem, eksperimentiranjem, istraživanjem, traženjem uzročno-posljedičnih veza, postavljanjem pitanja i samostalnim traganje za odgovorima (Zašto?) učenici će istraživati svijet oko sebe.
Prvu aktivnost proveli su učenici 6. razreda na satu geografije kada su izveli pokuse nastanka padalina iz oblaka i kondenzacije.