
| « Prosinac 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |


Ove školske godine u školi provodimo projekt Igrom do znanja. Projekt se provodi s učenicima prvih i drugih razreda sa svrhom razvijanja samopouzdanja, svijesti o vlastitim matematičkim sposobnostima, upornosti, poduzetnosti, odgovornosti, uvažavanja drugih, poštivanja pravila i pozitivnog odnosa prema matematici. Igrajući matematičke igre učenici se zabavljaju i uče zbrajati i oduzimati, množiti i dijeliti.
Ove školske godine u školi provodimo projekt Igrom do znanja. Projekt se provodi s učenicima prvih i drugih razreda sa svrhom razvijanja samopouzdanja, svijesti o vlastitim matematičkim sposobnostima, upornosti, poduzetnosti, odgovornosti, uvažavanja drugih, poštivanja pravila i pozitivnog odnosa prema matematici. Igrajući matematičke igre učenici se zabavljaju i uče zbrajati i oduzimati, množiti i dijeliti.
Ove školske godine u školi provodimo projekt Igrom do znanja. Projekt se provodi s učenicima prvih i drugih razreda sa svrhom razvijanja samopouzdanja, svijesti o vlastitim matematičkim sposobnostima, upornosti, poduzetnosti, odgovornosti, uvažavanja drugih, poštivanja pravila i pozitivnog odnosa prema matematici. Igrajući matematičke igre učenici se zabavljaju i uče zbrajati i oduzimati, množiti i dijeliti.