
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |


Povodom Međunarodnog dana volontera, učenicima 7. i 8. razreda udruga Marijina legija održala je prezentaciju svoga rada. Predstavili su se učenicima i upoznali ih sa svojim aktivnostima i volontiranjem u zajednici. Učenike se nastojalo potaknuti da uvide probleme u svojoj okolini te da svojim djelovanjem pokušaju nešto učiniti za druge. Nakon prezentacije učenici su sudjelovali u dvije radionice kojima im se nastojalo ukazati na problem emocionalnog nasilja i negativnog pritiska okoline na njihove odluke. Učenici su sa zanimanjem aktivno pratili tijek radionica te osmislili plan svojih aktivnosti u budućnosti.
Povodom Međunarodnog dana volontera, učenicima 7. i 8. razreda udruga Marijina legija održala je prezentaciju svoga rada. Predstavili su se učenicima i upoznali ih sa svojim aktivnostima i volontiranjem u zajednici. Učenike se nastojalo potaknuti da uvide probleme u svojoj okolini te da svojim djelovanjem pokušaju nešto učiniti za druge. Nakon prezentacije učenici su sudjelovali u dvije radionice kojima im se nastojalo ukazati na problem emocionalnog nasilja i negativnog pritiska okoline na njihove odluke. Učenici su sa zanimanjem aktivno pratili tijek radionica te osmislili plan svojih aktivnosti u budućnosti.
Povodom Međunarodnog dana volontera, učenicima 7. i 8. razreda udruga Marijina legija održala je prezentaciju svoga rada. Predstavili su se učenicima i upoznali ih sa svojim aktivnostima i volontiranjem u zajednici. Učenike se nastojalo potaknuti da uvide probleme u svojoj okolini te da svojim djelovanjem pokušaju nešto učiniti za druge. Nakon prezentacije učenici su sudjelovali u dvije radionice kojima im se nastojalo ukazati na problem emocionalnog nasilja i negativnog pritiska okoline na njihove odluke. Učenici su sa zanimanjem aktivno pratili tijek radionica te osmislili plan svojih aktivnosti u budućnosti.