
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |


Učenici drugog razreda također su obilježili Dječji tjedan kroz nekoliko sati. Na satu razrednika pisali su poruke o dječjim pravima i dužnostima. Na satu likovne kulture izrađivali su plakat dječjih prava koji je ukrašen crtežima i otiscima dlanova. Obilježavanje Dječjeg tjedna završili su satom glazbene kulture pjevajući pjesmu Pljesnimo svi zajedno.
Učenici drugog razreda također su obilježili Dječji tjedan kroz nekoliko sati. Na satu razrednika pisali su poruke o dječjim pravima i dužnostima. Na satu likovne kulture izrađivali su plakat dječjih prava koji je ukrašen crtežima i otiscima dlanova. Obilježavanje Dječjeg tjedna završili su satom glazbene kulture pjevajući pjesmu Pljesnimo svi zajedno.
Učenici drugog razreda također su obilježili Dječji tjedan kroz nekoliko sati. Na satu razrednika pisali su poruke o dječjim pravima i dužnostima. Na satu likovne kulture izrađivali su plakat dječjih prava koji je ukrašen crtežima i otiscima dlanova. Obilježavanje Dječjeg tjedna završili su satom glazbene kulture pjevajući pjesmu Pljesnimo svi zajedno.