
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |


Učenici drugog razreda Matične škole, zajedno sa svojom učiteljicom, održali su radionicu povodom Dječjeg tjedna pod nazivom Poruke djece odraslima.
Ciljevi radionice su bili poticanje djece na slobodno i kreativno izražavanje vlastitog mišljenja; osigurati uvjete da svoje poruke djeca samostalno i slobodno oblikuju riječju ili crtežom; organizirati prikupljanje dječjih poruka radi daljnje prezentacije javnosti putem izrade slikovnice, plakata i slično te korištenje dječjih poruka pri programiranju aktivnosti za djecu za utjecanje na one koji odlučuju u svakodnevnom životu i budućnosti djece.
Učenici su poruke iskazivali riječima u vidu kratkih rečenica, izreka te crtežom izrađenim bilo kojim tehničkim pomagalom (olovkom, flomasterom, bojicom).
Učenici drugog razreda Matične škole, zajedno sa svojom učiteljicom, održali su radionicu povodom Dječjeg tjedna pod nazivom Poruke djece odraslima.
Ciljevi radionice su bili poticanje djece na slobodno i kreativno izražavanje vlastitog mišljenja; osigurati uvjete da svoje poruke djeca samostalno i slobodno oblikuju riječju ili crtežom; organizirati prikupljanje dječjih poruka radi daljnje prezentacije javnosti putem izrade slikovnice, plakata i slično te korištenje dječjih poruka pri programiranju aktivnosti za djecu za utjecanje na one koji odlučuju u svakodnevnom životu i budućnosti djece.
Učenici su poruke iskazivali riječima u vidu kratkih rečenica, izreka te crtežom izrađenim bilo kojim tehničkim pomagalom (olovkom, flomasterom, bojicom).
Učenici drugog razreda Matične škole, zajedno sa svojom učiteljicom, održali su radionicu povodom Dječjeg tjedna pod nazivom Poruke djece odraslima.
Ciljevi radionice su bili poticanje djece na slobodno i kreativno izražavanje vlastitog mišljenja; osigurati uvjete da svoje poruke djeca samostalno i slobodno oblikuju riječju ili crtežom; organizirati prikupljanje dječjih poruka radi daljnje prezentacije javnosti putem izrade slikovnice, plakata i slično te korištenje dječjih poruka pri programiranju aktivnosti za djecu za utjecanje na one koji odlučuju u svakodnevnom životu i budućnosti djece.
Učenici su poruke iskazivali riječima u vidu kratkih rečenica, izreka te crtežom izrađenim bilo kojim tehničkim pomagalom (olovkom, flomasterom, bojicom).