
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |


U sklopu projekta ProMikro pomoću kojeg se uvela digitalna pismenost u različite nastavne predmete, uporabom mikroračunala, učenici 6. razreda su na nastavi glazbene kulture skladali svoje melodije, ali i poznate i popularne napjeve. U učionici je bilo veselo. Spoj tehnologije i znanja iz glazbene pismenosti učenici su upotrijebili za svoja kreativna ostvarenja!
U sklopu projekta ProMikro pomoću kojeg se uvela digitalna pismenost u različite nastavne predmete, uporabom mikroračunala, učenici 6. razreda su na nastavi glazbene kulture skladali svoje melodije, ali i poznate i popularne napjeve. U učionici je bilo veselo. Spoj tehnologije i znanja iz glazbene pismenosti učenici su upotrijebili za svoja kreativna ostvarenja!
U sklopu projekta ProMikro pomoću kojeg se uvela digitalna pismenost u različite nastavne predmete, uporabom mikroračunala, učenici 6. razreda su na nastavi glazbene kulture skladali svoje melodije, ali i poznate i popularne napjeve. U učionici je bilo veselo. Spoj tehnologije i znanja iz glazbene pismenosti učenici su upotrijebili za svoja kreativna ostvarenja!