« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Uz vašu pomoć opet će naši učenici i učitelji sjesti u svoje klupe i orit će se smijeh našim školskim hodnicima i prekrasnom školskom okolišu! Jer, mi smo jaki, imamo veliko srce, i u ovim trenutcima to moramo i pokazati! Zajedničkim snagama izgradit ćemo bolju budućnost za našu djecu!
U petak, 18. prosinca u našoj školi održano je školsko natjecanje unutar Nacionalnog projekta za poticanje čitanja - Natjecanje u znanju i kreativnosti "Čitanjem do zvijezda". Tema ovogodišnjeg projekta je "U svijetu knjiga". Učenici su trebali pročitati četiri knjige: Miris knjige, Jadranka Klepac; Matilda, Roald Dahl; Demon školske knjižnice, Morea Banićević i Tom Gates : Svjetski dan knjige : Najbolji u povijesti (dosad), Liz Pichon.
Na natjecanju su sudjelovale učenice 8. razreda: Ana-Marija Gusić, Marija Nožarić i Lana Sladić. Dok čekamo službene rezultate, čestitamo na uloženom trudu!
Na današnjim božićnim radionicama nastali su raznovrsni i maštoviti uradci koji krase učionice i hol škole.
Školski medni dan je program koji se provodi u prvim razredima osnovnih škola, s ciljem promocije hrvatskog pčelarstva. Školski medni dan održao se danas, 7. prosinca, na dan sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara. Učenicima prvih razreda podijelio se med zapakiran sukladno posebnim pravilima Hrvatskog pčelarskog saveza. Cilj Mednog dana je potaknuti i educirati djecu i njihove roditelje o važnosti konzumiranja meda.
Svake godine, u razdoblju od 15. studenog do 15. prosinca, obilježavamo Mjesec borbe protiv ovisnosti. Ove godine obilježavamo ga prigodnim radionicama na satovima razrednika. Jedna od aktivnosti bila je i Kahoot kviz o poznavanju utjecaja alkohola na ljudski organizam gdje su učenici pokazali solidno znanje i interes za proširivanjem sadržaja. Poduprimo ih u tome da svoje znanje upotrijebe na pravi način i ne upadnu u zamku ovisnosti!
Kako nam se najradosniji dani u godini ubrzo približavaju, kreativnost i mašta učenika četvrtog razreda, članova estetske skupine, sve je veća i originalnija. Zajedno sa svojom učiteljicom Katom Dvorneković, vrijedno i strpljivo su sudjelovali u stvaranju slike/plakata zime kakvu bismo željeli.
Međunarodni dan djeteta obilježava se 20. studenoga s ciljem boljeg razumijevanja, prihvaćanja i dobrobiti sve djece. Obilježavanjem ovog dana se želi senzibilizirati javno mnijenje i ustanove za potrebu zaštite maloljetnika od zlouporabe, nasilja i raznih oblika diskriminacije.
Učenici 1. i 2. razreda PŠ Nebojan obilježili su ovaj dan crtanjem prava djeteta.
Učenici i djelatnici naše škole priključili su se humanitarnoj akciji za djecu Vukovara. Kupnjom posebno dizajniranog lampiona vukovarskog tornja čine dobro djelo te pomažu djeci Vukovara.
Akcija je provedena u sklopu međunarodnog eTwinning projekta Na putu dobrote 2/On the parth of kindness.
Učenici članovi skupine Školski vrt sadili su presadnice cvijeća kojima će uljepšati školski prostor.
Akcija je provedena u sklopu eTwinning projekta Živimo zeleno/Living greenly.
Međunarodni dan tolerancije obilježava se 16. studenoga. Tog dana podsjećamo se na važnost poštovanja i uvažavanja drugačijih od nas.
Učenici 5. razreda na satu razrednika s razrednicom Davorkom Lovrić Vlašić obilježili su Međunarodni dan tolerancije slušanjem priče o dječaku drugačijem od nas. Na taj način shvatili su da nas razlike ipak spajaju. Napravili su cvijet tolerancije. Na latice različitih boja upisivali su pojmove vezane uz toleranciju. Slagalica napravljena od učeničkih imena dokaz je da je razred velika cjelina sastavljena od različitosti.
Radionica je održana u sklopu međunarodnog eTwinning projekta Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading.
Tim od 5 učenika osmog razreda naše škole sudjelovao je online radionici Upshift. Online radionica UPSHIFT organizirana je od 13. do 15. studenog 2020. preko Zoom aplikacije i ostalih alata za online timski rad! UPSHIFT radionica objedinila je poduzetnički i timski duh, inovativnost i praktična znanja te mentorsku podršku za rješavanje izazova s kojima se mladi susreću u svojoj lokalnoj zajednici. Na radionici su stekli nova znanja i vještine za analiziranje i rješavanje konkretnih problema. Kako bi sudjelovali u radionici, učenici su okupili svoj tim od pet članova te su u prijavi opisivali problem koji žele riješiti. Tijekom radionice sudionici su imali priliku steći nova i primjenjiva znanja i poznanstava, a 5 odabranih timova dobilo je i financijsku podršku od 15.000 kuna da svoje ideje pretvore u stvarnost. Jedan od dobitnih timova je i tim naše škole. Ponosni smo na naš tim jer su sve odradili sami, na vrijeme i s voljom. Bravo! Želimo im puno uspjeha u daljnjoj provedbi ideja u djelo!
Vrijedne ruke učenika 2. razreda na domaćinstvu su izvezle cvjetiće.
Međunarodni dan izumitelja obilježava se 9. studenoga. Na taj se dan prisjećamo velikih izumitelja koji su svojim izumima i inovacijama poboljšali naš svakodnevni život. I mnogi hrvatski izumitelji uljepšali su hrvatsku i svjetsku svakodnevicu.
Učenici 5. razreda s učiteljicom Davorkom Lovrić Vlašić upoznali su se s radom hrvatskog izumitelja Ivana Vučetića. Ivan Vučetić utemeljio je daktiloskopiju. Učenici su otisnuli svoje otiske prstiju, uspoređivali ih s ostalim učenicima i uvidjeli razlike u otiscima prstiju. Okušali su se i u uzimanju otiska s predmeta te su postali pravi mali detektivi. Na kraju su pogledali kratki film o Ivanu Vučetiću.
Aktivnosti su provedenu unutar eTwinning projekta Pokusi su nova fora/ Experiments are cool.
Jesen je ušla i u naše školsko dvorište. Kako bi ono i u jesenskim danima izgledalo prekrasno mali zadrugari s učiteljicom Zrinkom Vuković uključili su se u eko akciju skupljanja otpalog lišća. Akciju su proveli unutar eTwinning projekta Živimo zeleno/Living greenly kojeg provodi učiteljica Davorka Lovrić Vlašić.
Ove godine naši učenici su se svojim likovnim radovima uključili u natječaj Foruma za slobodu odgoja "Oboji svijet šarenim bojama tolerancije". Aktivnosti vezane uz natječaj koordinirala je školska defektologinja Anita Žugaj. Pod mentorstvom učiteljice Davorke Lovrić Vlašić, učenici petog razreda izradili su crteže na temu prihvaćanja i uvažavanja različitosti. Izložba radova organizirana je u prostoru školske knjižnice, a školska Oboji svijet komisija izabrat će najbolji rad koji će prijaviti na natječaj.
Učenici 5. i 8. razreda s učiteljicom geografije Davorkom Lovrić Vlašić uključili su se u međunarodni eTwinning projekt Ljepote moje domovine/The beauties of my homeland. U projektu će učenici kroz razna područja saznati o ljepotama svoje domovine, razvijati odgovorno ponašanje prema nasljeđu naših predaka i razvijati ljubav prema domovini. Cilj projekta je proširiti znanje učenika o različitim krajevima naše domovine te upoznati kulture drugih država. Učenici će kroz druženja s učenicima iz drugih škola upoznati prirodno-geografske uvijete, gospodarstvo, naselja, prirodne posebnosti i kulturno povijesne znamenitosti tih krajeva. U prvoj aktivnosti izradili su logo našeg zavičaja.
Moto ovogodišnjeg Mjeseca hrvatske knjige je Razlistaj se. I naše se drvo razlistalo uz pomoć učenika 5. razreda i knjižničarke Davorke Lovrić Vlašić. Učenici su na listićima imali zadatke da uz pomoć signature pronađu knjige u knjižnici. Nakon pronađene knjige listićem su bogatili naše drvo. Samostalnim pronalaskom knjiga na policama knjižnice mogu uspješno izabrati knjige za čitanje unutar eTwinning projekta Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading.
Kako pretražiti on line katalog knjižnice i pronaći željenu knjigu znaju učenici 8. razreda. Uz pomoć knjižničarke Davorka Lovrić Vlašić upoznali su se s katalogom Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu te su pretraživali i on line katalog naše Gradske knjižnice i čitaonice u Petrinji. Naučene vještine koristit će im i u eTwinning projektu Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading jer će samostalno moći pretražiti on line katalog knjižnice i odabrati knjigu za čitanje.
U suradnji s Udrugom IKS, Udrugom OAZA i ESC volonterima danas su u našoj školi održane radionice na temu ekologije, a u sklopu projekata "Oaza za djecu" i "Odgoj za volontiranje i održivi razvoj u školama". Kroz radionice i igre s volonterima iz Češke, Danske, Francuske, Irske, Italije, Njemačke i Nizozemske učenici od prvog do četvrtog razreda imali su priliku za komunikaciju na različitim stranim jezicima. Najviše su koristili engleski, ali brojalo se i na njemačkom i na francuskom jeziku. I vrijeme nam je išlo na ruku pa smo mogli aktivnosti provesti vani na svježem zraku te oduševiti volontere okolišom naše škole.
Kroz istraživanje, igru i pripremu raznih slastica od jabuka, učenici trećeg i četvrtog razreda PŠ Nebojan obilježili su Dan jabuka.
Danas su učenici 1. razreda kroz integrirani radni dan obilježili 20. listopada - Dan jabuka. Dan su započeli čitanjem pjesama o jabukama, u matematici su brojali i uspoređivali jabuke te slagali ukrasne košare, zatim pogledali prezentaciju o Danu jabuka, zašto i od kada se obilježava. Nakon toga bojali su ilustracije jabuka, ali i naučili razliku između voća i voćke te ukrasili razredni pano. Slijedilo je rješavanje integriranog listića sa zadatcima o jabukama. Dan su završili igranjem kvizova na temu jabuka uz puno smijeha i veselja.
Kroz nastavne sate hrvatskog jezika, sata razrednika, likovne kulture, vjeronauka i engleskog jezika učenici trećeg razreda obilježili su Dan jabuka. Opisivali su jabuku (izgled, okus, miris), razgovarali o zdravoj hrani te na kraju izradili posudicu od glinamola u obliku jabuke koju su upakirali u celofan - mamama za poklon.
Učenici prvog razreda na satu razrednika obilježili su jučerašnji Dan kravate -18. listopada. Nakon odgledane prezentacije o postanku kravate i razlogu zašto obilježavamo taj dan, učenici su bojali kravatu tehnikom po izboru.
Učenici naše škole s učiteljicom Davorkom Lovrić Vlašić uključili su se u međunarodni eTwinning projekt Webučionica 2.0/ Webclassroom. Učenici će kroz projekt stjecati digitalna znanja i vještine te naučiti upotrebljavati digitalne alate. Cilj projekta je razvijati informatičko-komunikacijske kompetencije i primjenjivati ih u različitim situacijama. Učenici će primjenjivati naučena znanja i koristiti digitalne alate za izradu novih digitalnih sadržaja.
Da nastava na daljinu može biti zabavna pokazali su i učenici 5. razreda koji su koristeći digitalni alat Wordart izradili svoj prvi oblak riječi.
Učenici PŠ Nebojan obilježili su Dan kruha. Razgovarali su o nastanku kruha i izrađivali plakate.
Učenici drugog razreda obilježili su Dan kruha i zahvalnosti za plodove zemlje kroz integrirani nastavni dan. Na kraju radnog dana počastili su se vlastitim proizvodima.
Učenici trećeg razreda odradili su integrirani nastavni dan s temom: Dani kruha. Kroz nastavne sate hrvatskog jezika, glazbene kulture, matematike, likovne kulture i vjeronauka prošli su cijeli postupak nastanka kruha - od zrna do pogače, preko pekarskih ruku do našeg stola.
Učenici 4. razreda su s učiteljicom Katom Dvorneković obilježili Dan kruha i zahvalnosti za plodove zemlje. Najprije su pogledali prezentaciju o nastanku kruha, zatim izradili zajednički plakat i izložili raznovrsne plodove/žitarice od kojih nastaje kruh . Na kraju se svatko zasladio ukusnim slasticama koje su donijeli, svatko za sebe u školu.
Dan zahvalnosti za plodove zemlje u prvom razredu obilježen je kroz integrirani radni dan. Učenici su priredili izložbu pekarskih proizvoda i jesenskih plodova na satu razrednika, na satu hrvatskog jezika čitali su pjesme i priče o kruhu, a na satu likovnog tehnikom flomasteri crtali su pekara. Na satovima vjeronauka i engleskog jezika također su prigodnim sadržajima obilježili današnji dan zahvalnosti. Rezultati rada su bili vrlo uspješni, a učenici zadovoljni.
Aktivnosti u Mjesecu hrvatske knjige započeli smo učlanjenjem učenika prvog razreda u školsku knjižnicu . Učenici su izradili svoje članske iskaznice i uz pomoć knjižničarke Davorka Lovrić Vlašić posudili svoju prvu slikovnicu. Aktivnosti u sklopu Mjeseca hrvatske knjige, od 15. listopada do 15. studenoga, provode se u sklopu eTwinning projekta Uz čitanje riječi rastu/Words grow by reading.
Pečenjem ukusnih peciva članovi izvannastavne aktivnosti Domaćinstvo obilježili su Dane kruha i zahvalnosti za plodove zemlje.
Svjetski tjedan svemira obilježava se svake godine od 4. do 10. listopada.
Učenici 5. razreda s učiteljicom Davorkom Lovrić Vlašić obilježili su Svjetski tjedan svemira unutar međunarodnog eTwinning projekta Svjetski tjedan svemira 2 – Space week.
Učenici su kroz razne aktivnosti: upoznavanje sa stručnom literaturom o svemiru, istraživanje svemira korištenjem digitalnih tehnologija, izrada osobnih iskaznica – Mi astronauti u svemiru, rješavanje kviza o svemiru, igra puzzle o planetima istraživali beskrajna prostranstva svemira.
Zanimljivim aktivnostima učenici su obogatili svoje znanje o svemiru, razvijali komunikacijske vještine i digitalne kompetencije.
Učenici 1. razreda matične škole Gora obilježili su Dječji tjedan kroz edukativnu radionicu koja je završila izradom zajedničkog plakata. Govorili su o pravima i obvezama svakog djeteta, nakon čega su imali zadatak ili napisati poruku roditeljima ili nacrtati neko od svojih prava. Radionica je protekla u pozitivnom raspoloženju, a učenici su s veseljem slobodno izražavali vlastito mišljenje.
Mjesec listopad je mjesec svjesnosti o disleksiji. Negdje se obilježava samo tjedan (5.-11. listopad), a negdje cijeli mjesec. Disleksija je specifična teškoća učenja koja najčešće obuhvaća teškoće čitanja i pisanja te različite teškoće u različitim područjima jezika. Pogađa oko 10 % učenika. U našoj školi prigodnim događanjima obilježit ćemo tjedan svjesnosti o disleksiji. Male podsjetnike utkali smo među jesenske radove naših četvrtaša.
Živimo zeleno/Living greenly je naziv međunarodnog eTwinning projekta u koji su se uključili učenici naše škole pod vodstvom učiteljice Davorke Lovrić Vlašić. Ovim projektom poticat će se volonterski, društveni, praktični i kreativno stvaralački rad učenika kroz ekološke aktivnosti škole i lokalne zajednice. Učenici će tako stjecati navike odgovornog ponašanja prema okolišu i održivom razvoju. Cilj ovog projekta je kroz različite aktivnosti poticati učenike na istraživanje i promišljanje te stjecanje spoznaja o uzrocima i posljedicama utjecaja na prirodu. Na taj način će se razvijati eko svijest te aktivnosti participiranja i volontiranja u ekološkim aktivnostima u svojoj okolini.
Prva aktivnost skupljanja starog papira uspješno je izvršena.
Danas su naši mali zadrugari posadili bijeli luk u nove uzdignute gredice našeg eko vrta!
Učenici naše škole s učiteljicom Davorkom Lovrić Vlašić uključili su se u eTwinning projekt Pokusi su nova fora/ Experiments are coo. Izvodeći praktične radove na različitim mjestima, u različito vrijeme i s različitim materijalima učenici će usvajati jednostavna i složena znanja na njima zanimljiv način. Upoznavat će zakonitosti prirode u okolišu koji ih okružuje, učiti kako vlastitim angažmanom doći do rješenja problema. Proučavanjem, eksperimentiranjem, istraživanjem, traženjem uzročno-posljedičnih veza, postavljanjem pitanja i samostalnim traganje za odgovorima (Zašto?) učenici će istraživati svijet oko sebe.
Prvu aktivnost proveli su učenici 6. razreda na satu geografije kada su izveli pokuse nastanka padalina iz oblaka i kondenzacije.
Učenici naše škole uključili su se u međunarodni eTwinning projekt Uz čitanje riječi rastu / Words grow by reading koji su osmislile učiteljice OŠ Ladimirevci Ljiljana Marinjak i Marija Bulut Lukačević, u suradnji s učiteljicom Monikom Mužar- Kos iz OŠ Hinka Juhna, Podgorač.
Ciljevi projekta su približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih dijela utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela, razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.
U našoj školi projekt će s učenicima od 1. do 8. razreda provoditi knjižničarka Davorka Lovrić Vlašić. Projekt će se provoditi tijekom cijele školske godine 2020./2021.
Obilježavajući Europski dan jezika i pišući pozdravne poruke na raznim europskim jezicima učenici 5. razreda započeli su aktivnosti u projektu. Europski dan jezika obilježava se svake godine 26. rujna kako bi se slavila bogata jezična i kulturna raznolikost Europe i promicalo učenje jezika. Tako su i naši učenici promicali važnost cjeloživotnog učenja jezika te čitanja knjiga na raznim jezicima.
Danas je naše prvašiće posjetio prometni policajac. Upoznao ih je s osnovnim pravilima kojih se moraju pridržavati u prometu kao pješaci.
Nastavna godina 2020./2021. počinje 7. rujna 2020. godine po modelu A, što znači da svi učenici od 1. do 8. razreda dolaze na redovnu nastavu koja će se održavati samo u jutarnjoj smjeni. Nastava u matičnoj školi počinje u 8,00 sati, a u područnoj školi u 7,45 sati.
Polazak autobusa s polazišnih stanica je u 7,00 sati (10 minuta ranije nego prošle godine). Svi učenici moraju biti u školi najkasnije do 7,45 sati u matičnoj školi, odnosno u područnoj do 7,30 sati, zbog organiziranog ulaska u školu. Prvi nastavni dan povratak kućama je nakon 3. sata u 10.30 sati – matična škola, 11,00 sati – područna škola. Učenici putnici obavezni su nositi maske u autobusu.
Učenici prvi nastavni dan imaju 3 školska sata ( prvi sa svojim razrednicima i dva po rasporedu koji je objavljen na web stranici škole, http://os-igkovacic-petrinjagora.skole.hr/nastava/raspored_sati). Prvi nastavni dan učenici nose svoje torbe zbog preuzimanja novih udžbenika.
Učenici 1. razreda zajedno s roditeljima, prvi nastavni dan, dolaze u školu u 11,00 sati!
Poštovani roditelji,
u prilogu (pod Opširnije) se nalazi Provedbeni plan organizacije rada škole u školskoj godini 2020./2021. u vrijeme proglašenja pandemije Covid-19 virusa te preporuke HZJZ - o i MZO - a.
Molimo sve roditelje da prouče dokumente u prilogu! Hvala!
Ove epidemiološke mjere vrijede za učenike Osnovne škole Ivan Goran Kovačić za vrijeme nastave u školi od 7. rujna 2020. godine. Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavili su Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021., a možete ih pogledati u priloženom dokumentu.
KALENDAR RADA ZA ŠKOLSKU 2020./2021. GODINU
U ponedjeljak, 7. rujna 2020. godine započinje nastava u školskoj 2020./2021. godini i traje do petka, 18. lipnja 2021. godine.
NASTAVA
Nastava počinje 7. rujna 2020. godine, a završava 18. lipnja 2021. godine.
Nastava se ustrojava u dva polugodišta:
1.polugodište, koje traje od 7. rujna 2020. godine do 23. prosinca 2020.g.
2.polugodište, koje traje od 11. siječnja 2021. godine do 18. lipnja 2021.g.
Nastava se organizira i izvodi u najmanje 175 nastavnih dana, odnosno 35 nastavnih tjedana.
UČENIČKI ODMORI
Jesenski učenički odmor traje od 2. studenoga 2020. do 3. studenoga 2020., s tim da nastava počinje 4. studenoga 2020.
Prvi dio zimskog odmora traje od 24. prosinca 2020. do 8. siječnja 2021., s tim da nastava počinje 11. siječnja 2021.
Drugi dio zimskog odmora traje od 23. veljače 2021. do 26. veljače 2021., s tim da nastava počinje 1. ožujka 2021.
Proljetni učenički odmor traje od 2. travnja 2021. do 9. travnja 2021., s tim da nastava počinje 12. travnja 2021.
Ljetni učenički odmor traje od 21. lipnja 2021., osim za učenike/ce koji/koje polažu razredni ispit ili pohađaju dopunski rad.
Ove epidemiološke mjere vrijede za djelatnike Osnovne škole Ivan Goran Kovačić za vrijeme nastave u školi. Mjere su izrađene prema uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.